Opakowania kartonowe z nadrukiem czy bez?

Kartonowe pudełka cechują się wysoką wytrzymałością i niską ceną. Są też łatwe w samodzielnym złożeniu, dlatego chętnie korzystają z nich kurierzy, czy właściciele sklepów. Coraz częściej paczki dostarczane do domów mają nadrukowane logo firmy, hasła reklamowe lub inne informacje. Mimo, że takie pudełko służy do ochrony zawartości i najczęściej szybko trafia do śmietnika, wyróżnia się oznaczeniem konkretnego sklepu.

W jaki sposób można reklamować swoją firmę?

Dla klientów opakowania kartonowe z nadrukiem są bardziej atrakcyjne oraz lepiej zapadają w pamięć. Dlatego właśnie coraz więcej sklepów internetowych i firm umieszcza swoje logo na pudełku. Wykonywane napisy i znaki mogą być czarne lub kolorowe. Nadruki nanosi się metodą fleksograficzną, dzięki czemu są one trwałe i odporne na ścieranie. Oznaczenia na kartonach mogą mieć inną funkcję niż tylko reklamową. Czasami nadruki informują o składzie, czy specyfikacji danego produktu. Niektóre branże stosują jednak czyste kartony. Należą do nich, np. firmy przeprowadzkowe. Wykorzystywane przez nich opakowania mają spełnić swoją funkcję, czyli zabezpieczyć meble, elektronikę i wyposażenie domu przed uszkodzeniami. Pudełka stosowane prywatnie do przechowywania przedmiotów również nie muszą posiadać specjalnych nadruków, chociaż często są ozdabiane. Firmy, które chcą utrwalić się w pamięci klientów, powinny stosować na swoich opakowaniach nadruki. To tani i szybki sposób na reklamę i wyróżnienie zwykłego, kartonowego pudełka na tle innych dostawców.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

18 − czternaście =