Na czym polega działanie wirtualnej centrali telefonicznej?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wirtualna centrala telefoniczna to usługa telefoniczna, która umożliwia korzystanie z własnego numeru telefonu i wykonywanie połączeń przez Internet. Za jej pomocą można również odbierać połączenia od każdego innego użytkownika takich usług. Główną zaletą wirtualnych central telefonicznych jest to, że są one tańsze od zwykłych numerów stacjonarnych, a także bardziej elastyczne i wygodne dla klientów, którzy lubią podróżować lub pracować za granicą.

Zalety wirtualnej centrali telefonicznej

Główną zaletą jaką posiada wirtualna centrala telefoniczna jest to, że można z niej korzystać w dowolnym miejscu na świecie. Potrzebne jest jedynie połączenie internetowe o dobrej prędkości, co oznacza, że z wirtualnego numeru można korzystać na dowolnym urządzeniu: laptopie, komputerze typu tablet czy smartfonie. Co więcej, nie ma żadnych ograniczeń co do ilości połączeń wykonywanych i odbieranych za pośrednictwem takich usług, co oznacza, że nieograniczone plany połączeń są dostępne w każdej chwili.

Jak dokładnie działa wirtualna centrala telefoniczna? 

Wykorzystując technologię VoIP, możesz połączyć się z serwerem VoIP i komunikować się z innymi za pośrednictwem Internetu zamiast tradycyjnych połączeń stacjonarnych. Kiedy więc dzwonisz do kogoś, korzystając z tego typu usługi, Twój głos zostanie przekształcony w cyfrowe pakiety danych przed wysłaniem ich przez dostawcę usług internetowych (ISP). Pakiety danych są następnie kierowane przez Internet do odbiorcy, który usłyszy Twój głos przez swój zestaw głośnomówiący lub słuchawkowy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*