Konferencja – o czym należy pamiętać przy organizacji?

Konferencje to nie tylko nudne i dłużące się w nieskończoność wykłady. Organizując takie wydarzenie, musimy pamiętać, że jest to swego rodzaju event branżowy. Warto więc zwrócić uwagę na osoby, które zapraszamy jako mówców, ale także całą oprawę tego typu zlotu. Dobrze, by prezentacje lub dyskusje były przeplatane przerwami pozwalającymi odetchnąć i oczyścić umysł. Ten zabieg sprawi, że uczestnicy konferencji wyniosą o wiele więcej z tego wydarzenia i na pewno chętnie skorzystają z ponownego zaproszenia.

Organizacja krok po kroku

Jeśli na naszej konferencji ma wystąpić znana osobistość z danej branży, postarajmy się dopasować termin wydarzenia do kalendarza głównej gwiazdy. Dopiero gdy z ustalimy termin, zacznijmy poszukiwania odpowiedniego miejsca. W dużych miastach jest mnóstwo kompleksów usługowo-biurowych i hotelowych, które oferują na wynajem sale konferencyjne Poznań na przykład ma kilkanaście takich punktów na swojej mapie. Kolejnym krokiem musi być zagwarantowanie wzorowej organizacji. Przygotujmy plakietki, oznaczmy miejsca i zaplanujmy kolejność wystąpień. Zadbajmy także o niewielki catering w przerwach, w czasie którego uczestnicy konferencji będą mogli nawiązać nowe kontakty biznesowe.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

1 + 11 =