Osoby zakładające firmę zazwyczaj liczą na to, że szybko stanie się popularna i zacznie przynosić zyski. Osiągnięcie tego celu zależy w ogromnej merze od budowania trwałych relacji z klientami. Warto przede wszystkim założyć fanpage w wybranym medium społecznościowym i regularnie wrzucać na niego informacje o nowościach, promocjach czy ważnych wydarzeniach. Jeśli brakuje nam czasu na samodzielne prowadzenie fanpage oferta różnych agencji w tym zakresie jest bardzo zachęcająca.
W przypadku fanpage`a kluczowe znaczenie ma jego uzupełnienie we wszelkie przydatne dane na temat firmy. Chodzi tutaj m.in. o adres, mapkę dojazdu, historię powstania, kontakt telefoniczny i mailowy, sekcję z polecanymi produktami bądź usługami, a także odnośnik do głównej strony www. Nie obejdzie się ponadto bez utrzymania spójnej identyfikacji wizualnej w obrębie avatara, publikowanych w tle grafik, zdjęć wyrobów oraz szablonów przeznaczonych do tworzenia postów. Klienci są bowiem wyczuleni na walory estetyczne odwiedzanych przez siebie miejsc w Internecie. Dodatkowo należy zadbać o tzw. „real time marketing”, polegający na umiejętnym wychwytywaniu trendów i wykorzystywaniu ich do promowania własnego asortymentu. Wymagana jest przy tym kreatywność i zdolność do unikania drażliwych społecznie kwestii. Pozostałe zalecane działania to choćby stosowanie właściwych wymiarów grafik, odpowiadanie na komentarze ludzi i wdrożenie dwuskładnikowego uwierzytelnienia.