Reklamy Facebook ads, remarketing i marketing internetowy

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Reklamy Facebook ads to świetny sposób, aby upewnić się, że Twoja firma przyciąga uwagę, na jaką zasługuje. Dzięki Facebook Ads możesz dotrzeć do określonych odbiorców i pokazać im treści, które najbardziej ich interesują. Remarketing natomiast to strategia, która wykorzystuje pliki cookie do identyfikacji osób, które już odwiedziły Twoją witrynę i wyświetlania ich reklam związanych z tym, na co patrzyli. Marketing internetowy to zagadnienie, któremu powinniśmy jednak przyjrzeć się nieco bliżej.

Czym są reklamy na Facebook ads?

Reklamy facebook ads to forma reklamy w mediach społecznościowych, w której marki mogą promować swoje produkty i usługi wśród docelowych odbiorców za pomocą platformy reklamowej Facebook (Meta)  Business Suite. Facebook ads służą głównie do kierowania ruchu na stronę internetową lub aplikację mobilną. W większości przypadków są one wykorzystywane jako dodatek do innych działań marketingu internetowego, takich jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) i marketing e-mailowy.

Korzyści z reklam na facebook ads obejmują:

– Targetowanie: Facebook umożliwia reklamodawcom targetowanie użytkowników na podstawie danych demograficznych, takich jak wiek, płeć, lokalizacja i zainteresowania

– Koszt: Facebook oferuje reklamodawcom możliwość ustalenia własnego budżetu dla każdej kampanii

– Śledzenie konwersji: reklamodawcy mogą śledzić, ile osób odwiedziło witrynę reklamodawcy, klikając reklamę

Jak skonfigurować udaną kampanię reklamową na Facebooku?

Reklamy facebook ads stały się dla wielu firm ważnym narzędziem dotarcia do grupy docelowej. Ten artykuł poprowadzi Cię przez proces tworzenia udanej kampanii reklamowej na Facebooku.

Jakie są zalety reklamy na Facebooku?

– Jest to najbardziej opłacalny sposób dotarcia do grupy docelowej.

– Możesz dotrzeć do grupy docelowej w różnych językach i lokalizacjach.

– Możesz używać reklam na Facebooku do promowania swoich produktów lub usług lub zachęcania ludzi do zapisywania się do newslettera.

Jak skonfigurować skuteczną kampanię reklamową na Facebooku?

1) Załóż konto firmowe na Facebooku i ustal budżet kampanii

2) Wybierz cel swojej kampanii: generuj leady, zwiększ ruch w witrynie lub zwiększ zaangażowanie w posty, zwiększając liczbę postów ze stron, którymi zarządzasz 

3) Wybierz oprogramowanie, którego będziesz używać, najlepiej takie, które obsługuje treści z mediów społecznościowych.

Proste, prawda?

Co to jest remarketing?

Remarketing https://adsright.pl/remarketing/ to termin marketingu cyfrowego, który odnosi się do procesu reklamowania osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę. Remarketing odbywa się zwykle za pomocą reklam displayowych, w tym banerów reklamowych i reklam wideo, a także marketingu w wyszukiwarkach.

Remarketing stanowi świetny sposób, aby marketerzy mogli dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy już wykazali zainteresowanie ich produktami lub usługami. Jest to skuteczny sposób na zwiększenie współczynników konwersji w Twojej witrynie i zwiększenie sprzedaży.

Opisywana technika reklamowa wykorzystuje pliki cookie osoby odwiedzającej witrynę do wyświetlania reklam związanych z zawartością witryny w innych witrynach odwiedzanych przez tę osobę.

Jak korzystać z remarketingu w kampaniach marketingowych

Remarketing to nie tylko narzędzie marketingu internetowego, ale może być również używany w trybie offline do promowania produktów i usług. Marketerzy wykorzystują remarketing w swoich cyfrowych kampaniach marketingowych, tworząc listę osób, które odwiedziły ich witrynę i kierując do nich reklamy w witrynach innych firm. Na przykład w kontekście kampanii promocyjnej mającej na celu zachęcenie właścicieli sklepów do reklamowania się na naszej platformie, możemy kierować reklamy do osób, które odwiedziły sklep, który wyświetla reklamę z reklamą remarketingową. 

Dzięki tej strategii będziemy wyświetlać klientom reklamy z innych sklepów! Retargeting natomiast  obejmuje kierowanie reklam według odwiedzających witrynę internetową, a nie do konkretnych odbiorców. Retargeting jest często używany przez reklamodawców w celu dotarcia do określonych konsumentów, o których wiadomo, że są zainteresowani określonym produktem lub usługą, w oparciu o ich zachowanie podczas przeglądania różnych stron internetowych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*