Sezon świąteczny jest niezwykle pracowitym okresem w roku dla wszystkich rękodzielników i sprzedawców. Oferty różnych kiermaszów czy jarmarków przyciągają bowiem bardzo wielu klientów, co daje możliwość zarobienia niewielkim kosztem całkiem sporych pieniędzy. Każdy właściciel stoiska sprzedażowego zlokalizowanego w takim miejscu powinien się odpowiednio przygotować, dbając w szczególności o jego właściwe umiejscowienie oraz wyposażenie.
Jarmarki odbywają się w różnych miejscach, ale najczęściej na świeżym powietrzu. Dlatego też wszyscy właściciele stoisk powinni w pierwszej kolejności pomyśleć o wynajmie namiotów handlowych (np. takich jak te http://mistor.com.pl/namioty-handlowe.php), w których będą mogli sprzedawać swoje towary bez względu na panujące warunki atmosferyczne. Taki namiot musi się charakteryzować przede wszystkim dużą wytrzymałością i odpornością. Nie mniej istotny jest wygląd stoiska i jego wyposażenie. Jeśli chodzi o ten pierwszy element, to należy zadbać o właściwe przystrojenie swojego stanowiska w celu przyciągnięcia uwagi klientów i wyróżnienia się na tle konkurencji.
Można zastosować np. oświetlenie w postaci drobnych lampek LED-owych w różnych kolorach, ozdobnych lampionów, gałęzi sosnowych czy wycinanek z dekoracyjnego papieru. Z kolei wyposażenie powinno obejmować stół, krzesło, regał na poszczególne towary, wieszaki na rzeczy wymagające powieszenia oraz drewniane skrzynie. Jesienią lub zimą osoba sprzedająca musi również być wyposażona w ciepłe ubranie, termos z gorącym napojem oraz coś do zabezpieczenia i owinięcia stoiska przed mrozem, deszczem lub śniegiem.
Tekst przygotowany we współpracy z Mistor.