Czy reklama na gadżetach może być skuteczna?

Reklama to obecnie jeden z kluczowych elementów mających wpływ na sukces rynkowy firmy. Ta zasada dotyczy podmiotów działających w każdej branży – zarówno tych dużych, jak i małych czy średnich. W kampaniach marketingowych coraz częściej wykorzystuje się drobne gadżety z nadrukowanym logo marki lub hasłem promocyjnym, które są wręczane za darmo potencjalnym klientom oraz kontrahentom. Mimo niewielkich kosztów wyprodukowania odznaczają się one bardzo wysoką skutecznością w docieraniu z przekazem reklamowym.

Prosty sposób na ukształtowanie pozytywnego wizerunku marki

Do popularnych gadżetów z nadrukowanym logo zaliczamy m.in. długopisy reklamowe, pióra wieczne, notesy, kalendarze, pendrive`y, power banki, t-shirty, bluzy, czapki z daszkiem, torby zakupowe, ładowarki do smartfonów, bezprzewodowe głośniki i słuchawki, lampki USB, kubki, bidony na wodę, shakery, kalkulatory, klawiatury i myszki komputerowe, zegary biurkowe, parasolki, breloczki, smycze na klucze, a nawet torby na laptop, smartwatche czy krokomierze.

Niezależnie od rodzaju akcesorium, pełni ono niezwykle istotną rolę w promowaniu oferty produktowej bądź usługowej danej firmy. Jako produkt przeznaczony do bezpłatnej dystrybucji staje się bowiem nośnikiem, który z powodu typowo użytkowego charakteru na trwałe zapisuje się w świadomości obdarowanego i osób z jego bliskiego oraz dalszego otoczenia.

Skutkuje to konkretnymi korzyściami, a mianowicie:

– utrwaleniem marki wśród szerokiej rzeszy potencjalnych konsumentów

– wzmocnieniem więzi z grupą wiernych klientów

– wypromowaniem określonego produktu

– wyraźnym zwiększeniem sprzedaży

– sprawieniem, że firma jest postrzegana wyłącznie pozytywnie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

jeden × 5 =