Jak wyróżnić własne produkty?

Wprowadzając nowy produkt na rynek, już na długo przed samym jego wejściem do sklepów, musimy odpowiednio zaprojektować cały marketing, oraz nadać produktowi własny, unikalny charakter.

Gdy już wiemy, jak będzie fizycznie wyglądał nasz produkt i jaki będzie miał kształt, kolejną rzeczą, o którą musimy zadbać, jest zaprojektowanie dla niego ładnego opakowania. Powinno być ono unikalne, tak by produkt był odpowiednio wyróżniony na półce sklepowej, spośród wielu innych, podobnych rzeczy.

Opakowanie musi przyciągać wzrok, dlatego świetnie nadadzą się naklejki własnego projektu. Mogą to być na przykład naklejki adhezyjne, które z pewnością sprawią, że potencjalny klient łatwiej dostrzeże nasz produkt.

Kampania w internecie

Przed wprowadzeniem danego produktu do obrotu trzeba też właściwie zaplanować kampanię marketingową. Najlepszym miejscem do jej przeprowadzenia zazwyczaj jest internet, ponieważ to tam przebywają nasi klienci.

Nawet jeżeli nasz produkt kierujemy do osób starszych, musimy pamiętać, że osoby w wieku 60+ również często przebywają już w internecie, a poza tym zdarza się, że to ich dzieci poszukują naszego produktu, by sprawić prezent swoim rodzicom.

Dobrze jest wtedy uruchomić kampanię w social media. To aktualnie najbardziej skuteczna forma promocji produktów, a jeżeli dodatkowo zadbamy o to, by nasze posty były ciekawe i angażujące – z pewnością będą one udostępniane przez użytkowników. Wtedy też gwarantujemy sobie, że nasza kampania nie tylko będzie darmowa, ale też dotrze do dużej liczby osób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

12 − 6 =